tisdag 10 juni 2008

Pajer och midsommar


Åh, jag kunde inte låta bli att handla en kokbok när jag var och storhandlade häromsistens! Det blev Pajer av Caroline Hofberg. Massor med inspirerande recept på matpajer och efterrättspajer. Slurp. Kanske blir något därifrån till midsommar?! Tänk att det är midsommar NÄSTA helg. My god, jag har inte planerat menyn färdigt än. Jag har så mycket gott som jag vill göra att jag nästan vill ha en annan fest också. Allt får liksom inte plats på midsommar... Någon som vill komma?! ;)


Fick förresten klart med makens syster, hon är barnvakt om ett par veckor eftersom vi ska fira vår ettåriga bröllopsdag! :) Nu ska jag fundera på vilken restaurang det kan tänkas bli. Skoj!

1 kommentar:

Familjen Granath sa...

Vi kommer gärna och äter god mat..fast midsommar är vi i Örebro. Ska vi boka in något datum för familjefest:) Vi kommer från Göteborg den 8 juli, sen är vi fria. Ni åker väl iväg till Grekland sen, men kanske därefter någon gång i juli, ge ett förslag så ska vi försöka komma. Väntar på inbjudan..hi hi

Kram kram familjen Granath som snart är fyra..längtar...