onsdag 18 juni 2008

Ettårsjubileum!


Typiskt, en dag försent kom jag på att det var ettårsjubileum för denna blogg! Den 17 juni 2007 skrevs det första inlägget, när jag hade varit på min möhippa! :)
Jättejättekul att se hur besökarantalet stiger för varje månad som går! Passerade 100-strecket häromdagen. Tänk att så många är inne och snubblar på bloggen! Det vore spännande att veta vilka det är som kikar runt här. Lämna gärna en kommentar och visa dig! ;)

Bloggen har blivit en hobby och jag får abstinens om jag inte får blogga någon dag. Och som mannen sade igår när han blev lite trött på mig och mitt matprat: "Du har verkligen ett genuint matintresse".

"Får man önska mat?", frågade maken även igår kväll. "Ja visst", svarade jag. "Vanlig mat!" fick jag till svar. Korv och makaroner. Stuvade makaroner. Potatis, köttbullar och brunsås. Krögarpytt (köpt dårå...). Och när jag frågade om något behövde kompletteras inför midsommar: "Potatissallad". Köpt såklart! :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser! :)

Trevlig midsommar!!

Kram Hillis

fruktsallad sa...

Hi hi, det vet jag... Bara du som vågar ge dig till känna! ;) Trevlig midsommar på dig själv!
Kram Malin