torsdag 12 juni 2008

Blev utmanad...

Meadagar utmanade mig så här kommer mina svar:

Reglerna är följande: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?

Då var jag 20 år, pluggade spanska och hade precis flyttat ihop med min nuvarande man! :) Vi förlovade oss den sommaren på Rhodos. Tyvärr gick min mamma bort i augusti -98 och jag blev plötsligt mer vuxen än vad jag ville bli... Jag hoppade av spanskan och bytte inriktning till hk-lärare, något jag absolut inte ångrat!

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?

Tja, nu är det kväller och jag har matplanering och inköpslista inför morgondagens handling kvar att göra. Annars hade jag några andra saker på listan såsom blogga, arbetsintervju och träffa P och J med barnen...

3. Godis jag gillar.

Center, nougat, marabou mjölkchoklad, vaniljfudge, vit choklad, snickers... hehe allt utom mörk choklad! :)

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär.

Resa, definitivt! Flytta till ett hus i stan. Ge barnen en slant. Arbeta deltid.

5. Städer som jag bott i.

Norberg. Fagersta. Uppsala.

Jag utmanar: Fina fröken, Trindalinda, Nina (vågar bara utmana de jag känner...).

Inga kommentarer: