fredag 5 september 2008

Tuff vecka

Nu är det äntligen fredag igen. Denna vecka har varit tuff. Föräldramöte i tisdags och kurs torsdag efter jobbet. Har kännt mig stressad och pressad på grund av allt att läsa inför kursen. Jag går en handledarkurs om 7,5 hp. Kursen avslutas i maj, så egentligen är det lugnt, men det blir lätt lite mycket när man samtidigt jobbar heltid och har två små barn här hemma. Vill helst av allt bara vara hemma och laga mat och blogga! ;)

Nu har min pappa kommit på besök över helgen. Så mysigt. Ikväll har vi mumsat piroger, tzatsiki och en härlig sallad med bl a feta, oliver och avocado. I morgon är jag sugen på att åka på marknad här i närheten. Eller kanske blir det stan. Jag, eller vi, behöver lite nya kläder till garderoberna. På söndag kommer svärföräldrarna på besök.

Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

Lisa sa...

hemmagjorda piroger är ju så gott! mamma har såna små smarta formar som jag borde låna.

fruktsallad sa...

Just det - det finns formar också! Undrar om inte jag har sådana liggandes någonstans... Minns inte vart bara! :)