måndag 1 september 2008

Kista

Igår blev det inget bloggande för vi var på vift till Stockholmsförort. Vi gratulerade makens systers sambo som fyllt år och blev bjudna på tårta. Sedan for vi iväg till Kista Galleria och kikade lite i affärer. Därefter intogs middagen vid gallerians Food Court. Jag älskar att äta där, så kul att man kan välja att köpa från olika ställen. Dottern valde spagetti carbonara (liksom hon gjorde varje dag i Parga...), sonen plockade ihop pastasallad och maken och jag åt indiskt (jag tog lammcurry). Gott!

Barnen skulle ju somna i bilen hem, men det gjorde de såklart inte. Gissa om de var trötta i morse...

Tack för igår, S och J!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det är ju perfekt när man är flera stycken och inte behöver komma överens om vad man ska äta!

Anonym sa...

då tog du min favorit! den äter jag också ALLTID när jag är där eller i kungshallarna :)