söndag 3 augusti 2008

Bröllopsmeny...

Det var mycket trevligt på bröllopet igår. Fin ceremoni i kyrkan och en rolig middag/fest efteråt. Vi var kvar bland de sista! ;) Tack för att vi fick vara med!

Till förrätt serverades en kräftcheesecake.



Sedan serverades en buffé där jag smakade på i stort sett allt förutom en dillmajonnäs och färskpotatissallad tror jag. På tallriken samsas bröd med färskost, smördegspirog med svamp, ostpastej, varmrökt lax, hallonmarinerad rostbiff, lins- och bönsallad, mangosalsa, tomatsalsa och en fruktig sallad. Mycket gott var det!

Till efterrätt/tårta serverades ostkaka, men det har jag fått för mig att jag inte gillar så det stod jag över.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den där kräftcheesecaken skulle jag göra vad som helst för att få smaka och bufféen ändå mer tror jag! ALLT lät ju gott, särskilt mangosalsan, den varmrökta laxen och den hallonmarinerade rostbiffen! Hade dom lagat maten själva eller var det catering?

fruktsallad sa...

anna: det var catering. samma firma som vi anlitade på vårt bröllop förresten! :)

Lisa sa...

ostkaka som är så vansinnigt gott!

Anonym sa...

När jag gifter mig ska jag också anlita den cateringsfirman.. så det så :) Fast då kanske mamma adopterar bort mig för hon blir nog ganska skogstokig om inte hon får fixa maten *s*

fruktsallad sa...

lisa: då kanske det är bra att jag inte smakat! ;) behöver inte fler onyttigheter... hihi.

anna: I love them! De är super! Fast å andra sidan är det ju bra mycket billigare om någon i närheten kan fixa maten! Å det blir bra det med! Ett tag hade jag funderingar på att fixa maten själv, men det är jag glad att jag inte gjorde!