torsdag 1 november 2007

Snabba och goda middagar framöver?


Nej, jag är absolut ingen förespråkare av dessa produkter. Jag har därför inte köpt dem själv, men vi fick dem när vi var i Göteborg på en konferens. Jag tycker inte att man ska behöva använda sig av pulver, men jag ska nog testa dem bara för att kunna ge ett utlåtande. ;) Jag kan dock erkänna att jag och mannen var urusla på att laga mat då vi träffades. Då blev det minsann köttfärssås och krovstroganoff på mix (!!). Hemska tanke! En gång skulle jag baka en sockerkaka och bjuda på när ett sommarvikariat tog slut. Köksovana jag köpte en sockerkaksmix! Betänk nu att det var för tio år sedan...

Konferensen var för övrigt väldigt inspirerande. Jag och mina två kollegor var ut och åt tapas på kvällen sedan. Mycket gott! Vi hade egentligen sett ut en annan restaurang, men den var full och vi skulle få vänta ca 1½ timma på ett bord. Synd! Nästa gång jag är i Göteborg måste jag gå dit! Just det, jag drack rättvisemärkt te också! :)

Såklart blev det lite shoppat också. En cardigan från Mango (kul affär!) och ett par kokböcker. Jag blir lycklig av kokböcker. Två systrars söta blev genast en favorit hos mig! :)

Inga kommentarer: