fredag 7 mars 2008

Mysfredag

Åh, vad det är skönt med fredag igen. Jag ska strax ställa mig och göra deg till lördagslyxfrallor. Sedan blir det lite fredagsfika, min underbara mazarinkaka! Inte särskilt nyttigt, men det är ju ändå fredag! ;) Till middag blev det tacos och det var inte heller helt fel.

I morgon kommer min pappa och hälsar på. Det blir en god köttbit med diverse tillbehör, och ett glas rött! Det ska bli så kul att träffa honom! Barnen längtar de också. På söndag ska vi träffa föräldragruppen. Det ska bli spännande att se om alla kommer. Det är nämligen ett par som ska få bebis på måndag. Wiiiieeeeeee! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi drack ett superbra rödvin förra gången vi var hemma hos päronen. Det kostade runt 160:- men var helt klart värt pengarna. Ska ta reda på vad det hette!

Jag får quesedilla ikväll. Gott!