söndag 16 november 2008

Födelsedagskalas och indisk buffé


Jag fyller år på tisdag och idag hade jag ett litet kalas. Jag älskar att planera festligheter och det tar upp mycket tid för mig... :) Först tänkte jag mig några olika sorters pajer och goda sallader. Men, förra söndagen, när jag hade lagt mig för att sova, kom jag på att jag skulle laga indiskt! Det är ju så gott! Denna vecka har varit en tid av planering och förberedelser. Resultatet blev en härlig buffé med många goda smaker. Detta stod på bordet:

Mums, allt blev så gott! Nu ska jag börja plita ner recept och jag ni läsare får se fram emot en indisk vecka!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Satan i gatan så gott allt låter! Indisk mat är min absoluta favoritmat så den där bufféen hade jag anfallit hårt :)

Hanna sa...

Åååh, jag ÄLSKAR indiskt!!! Ser framemot att få se recepten... har funderast på att göra samosa flera gånger, var det krångligt?

Anonym sa...

ojoj, du är helt sanslös! :) jag tror inte att jag har ätit indiskt någongång..?

kram

Anonym sa...

Hurra! Indisk mat är så himla gott!