onsdag 1 oktober 2008

Har varit lite osynlig nu...

Det är så mycket att göra nu på jobbet plus att jag går en kurs som tar lite extra tid denna vecka. Jag har knappt haft tid eller ork till bloggen. Är så trött! Inga kulinariska läckerheter heller, tyvärr. Men jag får komma tillbaka i morgon med nya tag! :) Då vankas det soppa, minsann!

På tal om soppa... Igår kom jag stressad till jobbet och hade ett par minuter till morgonkonferensen. Fumlade med nycklar för att komma in i kopieringsrummet, behövde kopiera. Alla väskor och påsar i handen naturligtvis. Där åkte en i golvet. Olyckligtvis var det min soppa, som jag hade i en glasburk! :( Typiskt. Inte blev det bättre av att kopiatorn skulle värma upp sig och ha sig, så det gick inte fort att kopiera 25 ex. Jaja, så går det när man inte är ute i god tid! ;)

1 kommentar:

meadagar sa...

Här är ytterligare en som har varit osynlig ett tag. Just nu har jag också mycket på jobbet och hemma, men jag tror att det lugnar ner sig snart.
Ha det bra!
Kram!