måndag 15 oktober 2007

Kryssning till helgen...

Jag har just suttit och pratat med M om kryssningen vi ska på till helgen. Det ska bli så roligt. Verkligen länge sedan vi gjorde något utan barnen (om vi inte räknar med bröllopet då...). Fastnade på båtbolagets hemsida och hittade en meny för buffén. Mmmmmm, nu längtar vi sååå mycket! Mycket gott som ska hamna i våra magar! ;) Hur ska detta sluta? Här hittar du allt det goda!

Dagens mat blev köttfärsjärpar, potatis och sås. Gott, men kände mig tråkig. Varför? Borde ju vara jätteglad när ungarna smaskar i sig för fullt! Att jag alltid ska känna det som om jag måste göra något nytt...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, tror allt att jag ska följa med er på kryssningen & KÄKA!!! ;-)Fasen, vad ni kommer ha det b r a !! :-)


Kraaam Hillis

Anonym sa...

Javisst det är bara att komma! :) Längtar jättemycket och blir hungrig bara jag tänker på det... Kram Malin

Anonym sa...

Ska bli kul att åka på kryzz med er.

/J

Anonym sa...

Japp, nu laddar vi och räknar ner... :)

Malin