söndag 7 oktober 2007

Bloggarabstinens...

Nej, det blir inte mycket bloggat nuförtiden! Det är helt enkelt så att det är svårt att få livspusslet att gå ihop. Jobb, dagis, matlagning (hur ska jag komma ihåg att fota maten innan jag äter?!) och hushållssysslor. Lägg till föräldramöten både hemma och på jobbet... Säkert mer som jag inte tänker på just idag. Sen alla måsten som finns antecknade på min "att-göra"-lista: framkalla foton, putsa fönster, städa, köpa något nytt klädesplagg så att man inte går runt som en trashank, fixa med mina recept och sätta in i nya receptpärmarna... osv osv.

Tidigare i veckan fick jag i varje fall en massa nötkött av svärfar och när jag stod och skar och förpackade kom jag att tänka på än det ena, än det andra som jag vill laga. Tyvärr har jag mest inspiration för helgmaten och då räcker inte dagarna till för allt jag vill testa! ;)

Inga kommentarer: