tisdag 19 maj 2009

Godsaker i massor...

Jag vet inte hur detta ska gå... Hi hi... Jag hittar recept på smarriga godsaker på bloggar, i tidningar osv. Överallt. När ska jag hinna testa? Och hur kommer vi att se ut i denna familj efteråt? Till detta alla godsaker jag har här på bloggen, som jag gärna vill göra igen. Och igen. Och igen... Hm, nu vill vi ha besök så att jag får anledning att baka! :)

Jag skulle gärna vilja ha en repris på dessa godsaker:

Har du någon härlig favorit som du skulle bjuda på om du fick fikagäster? Eller som du skulle vilja bli bjuden på?

7 kommentarer:

Danielle sa...

Visst söker man folk att baka till? Tar varje tillfälle i akt att bjuda andra på något gott, allt kan ju inte hamna i den egna magen, hur skulle de se ut? ;-)

Jessica sa...

Jadu, har samma dilemma som du. Att hitta recept är absolut inga problem, problemet är att hinna med och göra allt man vill.

Försöker att ha perioder då jag testar andra bloggars mat, för man måste ju beta av några då och då annars skulle ju att pröva listan bli oändlig.

Ang fikat älskar jag alla former av brownies!

Ha en bra dag!

bakmammorna sa...

Oj vilka fantastiska godsaker!! mudpien bara MÅSTE jag göra! Jag är ju helt besatt av de där små cupcake popsen och gjorde i veckan en sats och bjöd på jobbet- bara för att jag var så baksugen :-)

KarinW sa...

Oj vad svårt att säga en favorit....allt med choklad är bara för gott! Du har ju massor av godsaker som jag vill testa. Jag gillar chokladrutor med kokostosca och blockchoklad på, ryttarkaka kallar endel den.
Trevlig helg till dig från mig/ Karin

Sandra drömkaka sa...

Ja som du säkert har märkt älskar jag att baka med choklad!
En favorit jag gärna bjuder på är den stora browniekladdkakan som jag varierar med att ha t ex daim i, digestive, marshmallows, fudge, nötter eller annat.
Sen serverar jag den med gammeldags vaniljgräddglass, går alltid hem :)

Anonym sa...

… Unbelievable , but I just found software which can do all hard work promoting your minfruktsallad.blogspot.com website on complete autopilot - building backlinks and getting your website on top of Google and other search engines 1st pages, so your site finally can get laser targeted qualified traffic, and so you can get lot more visitors for your website.

YEP, that’s right, there’s this little known website which shows you how to get to the top 10 of Google and other search engines guaranteed.

I used it and in just 7 days… got floods of traffic to my site...

…Well check out the incredible results for yourself -
http://magic-traffic-software.com

I’m not trying to be rude here, but I believe when you find something that finally works you should share it…

…so that’s what I’m doing today, sharing it with you:

http://magic-traffic-software.com

Take care - your friend Jennifer

Anonym sa...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your minfruktsallad.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com