tisdag 5 maj 2009

Utmanad...

Jag blev för ett tag sedan utmanad av Hanna. Sent omsider kommer nu mina svar...

Vilken mat äter du ofta?
:. Äter gärna vegetariskt med mycket linser och bönor. Och soppor. Mums!

När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?
:. Jag hjälper gärna till, men såklart det beror på vart man är!

Var sitter du helst när du bloggar?
:. Vid datorn i arbetsrummet på övervåningen.

Köper du trisslotter ofta?
:. I stort sett aldrig, bara ibland i panikpresent... hihi...

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
:. Kan inte säga annat än Grekland! Älskar det! Fast i år bubblar Turkiet. Är grymt sugen på maten!

Tv-kanal du tittar mest på?
:. Oj, 3:an eller 4:an tror jag.

Jag har ingen koll på vilka som svarat på detta så jag utmanar den som känner sig manad... ;)

Inga kommentarer: