tisdag 29 juli 2008

Sugen på nybakt bröd

Det är tur att jag inte har bakat idag för jag är så sugen på nybakt bröd. Jag är speciellt sugen på ett slags pizzadegsbröd som vi fick i Parga. Å, vad jag skulle vilja kunna baka sådant. Jag har lite Greklandsabstinens tror jag.

För övrigt har jag inhandlat Centerglassen från Hemglass. Den ligger i frysen och väntar på mig. Maken har redan smaskat, men jag måste vänta så jag kommer i min nyinköpta klänning som jag ska ha på ett bröllop på lördag! ;)

Vad är du sugen på?

5 kommentarer:

Fina Fröken sa...

Nämen, ta en glass, inte står det väl och faller på en glass ... eller om du tar en vill du kanske ha en till, de ser goda ut! :-D

Såg att du "ropat" här om dagen, jag var inne hos barnet.

Jag såg att era nya scheman kommit ... med arbestsförlagda tiden utlagd?! Ska man inte få bestämma den själv? Blir väl för tight att få ihop schemat ... hörde av S att det blir fler som slutar. Trist :-(

Jag börjar imorgon jag! Spännande!

fruktsallad sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
fruktsallad sa...

men tar jag en är det risk för flera! ;)

Jag visste inte att våra scheman kommit, tack för det! Fattar inte heller detta med arbetstiden. Ser direkt att inte min fungerar.

Jag får två nya kollegor på HK´n!

Lycka till i morgon!

lina sa...

Jag är sugen på surkålsbröd, rökt sik och min underbara blåbärspaj!!!

Smaskade nyss i mig en centerglass, mums:)

fruktsallad sa...

lina: inte fresta mig sådär! ;) blåbärspaj låter gott det med! Fast ikväll har jag avnjutit ett fruktfat så jag är rätt nöjd för tillfället! :)