torsdag 18 juni 2009

Nya utmaningar...

Om ni tycker att det har varit lite dåligt uppdaterat här på sistone så är det inte för att jag inte har haft något att blogga om. Nej, jag har lagat mat och har massor av nya idéer. Jag har dessutom haft tid att blogga, jag har ju släppt iväg mina elever på sommarlov. Men, jag har fokuserat på en ny utmaning...

Jag börjar nämligen blogga här från och med idag! Det ska bli så kul! Följ gärna med mig dit!

Jag har ännu inte bestämt hur denna blogg ska leva kvar. Givetvis kommer den att finnas, men i vilken form vet jag ännu inte. Jag får känna mig för helt enkelt.

Ha en riktigt skön midsommar!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Så kul för dej!! Grattis till nya bloggen!!

Hoppas llat är fint med er, trevlig midsommar!!

Kram Hillis

NIna sa...

men wow, vad roligt! grattis..?

ha en underbar midsommar med all mat! *s* kramkram

A home far away sa...

Hej vilken fin blogg du har,ska läsa ikapp nu!

Ha en fin helg
Kram Gunilla från Singapore

Jessica sa...

Men vad roligt. Kul mednya utmaningar. Grattis!

Hoppas du får en treclig midsommar!

Sandra sa...

Jag såg! Och blev lite stolt. För om jag inte minns fel så var det vårt prat om blogg som fick dig att börja :-D

Jättekul och jättegrattis!

meadagar sa...

Jätteroligt! Grattis! Kul att fler får tillfälle att upptäcka det du bloggar om.Ta hand om dig!
Kram!

Linda Dekorerar sa...

Va kul den ska jag följa ;-)

vivvi sa...

Jag vill rekomendera alla i sommarsverige att testa min cheesecake, den smakar nästan som glass.
gottochenkelt.blogg.se

Sandra drömkaka sa...

Verkligen grattis så himla roligt, det är ju drömmen för oss bak & matbloggare :)

linda sa...

öh ja just ja, har inte skrivit det ngn gång på bloggen tror jag.. men i 1 jan är det tänkt att den ska komma ut iaf. men vad kul att du fått en ny blogg har varit inne där och tittat men inte vågat skriva ngt för jag fattar inte om jag skriver till alla då eller bara till din blogg...

vivvi sa...

Min middag blir exotisk kyckling. Recept finns på min blogg.
gottochenkelt.blogg.se

chili sa...

vilken härlig blogg du har, full med en massa gott:)Vilken é din absoluta favoritkaka?